Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 25.09.2018, 23:37

Синівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховні заходи

 
 
 
 
 
 
 

КАЗКОВА ВІКТОРИНА

Мета: виховувати у дітей любов до книги,  інтерес до читання  та бажання дружити з книгою , сприяти розвитку читацьких інтересів,збагачувати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до книги.

 

Розминка «Чи добре ви знаєте казки»

 

Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує

І зайчат, і мавпенят

Бегемотів, тигренят.

Вилікує він за мить

Все, що в звірів так болить

Наш добрий лікар   (Айболить)

 

 

Що за хата на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить

Де взявсь, кабан біжить.

Тут і вовк іде, й ведмідь

Й кожен хоче в хаті жить.

Так вже тісно їм  усім    -

Ось-ось-ось порветься дім.

Що за дім такий лежить

І ворушиться й дрижить?   (Рукавичка)

 

 

Сидить півник на печі.

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати

В лиски півника забрати.  (Котик і півник)

 

 

Сидів на віконечку,

Як маленьке сонечко.

Від діда з бабою утік

Побіг у ліс і раптом зник.  (Колобок)

 

 

Я бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.   (Солом ‘яний бичок)

 

 

Вигнав дід козу із хати,

Та пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.  (Коза-Дереза)

 

 

І конкурс на краще знання казок і пригод.

 

1.Яку пісню співала лисичка півнику?

2.В якій казці королева не знала таблицю множення?

3.Що кричав півник,коли несла його лисиця?

4.Скільки було звірів у рукавичці?

5.Скільки тварин тягнули ріпку?

6.Скільки яєць знесла курочка ряба?

7.Скільки козенят було в мами Кози?

8.Хто зустрів Червону шапочку в лісі?

9.Веселий чоловічок із моторчиком.

10.Хто четвертий завітав до рукавички?

11.Хто виявився розумнішим  -  кізоньки чи цапки?

12.Хто був дружиною Пана Коцького?

13.Хто розбив золоте яєчко?

14.Хто ловив рибку у човнику?

15.Хто прогнав двох ледачих мишенят із-за столу.

16.Головні герої казки «Снігова королева».

17.Друзі Білосніжки з відомої казки.

18.Із чим залишилася баба в казці «Золота рибка»

19.Що зробив дід Івасикові?

20.За кого хотіла видати заміж Дюймовочку стара миша?

 

2 конкурс  «Хто прислав телеграми?»

 

Рятуйте! Нас з’їв сірий вовк.

На горошині більше не сплю.

Просте яєчко уже знесла.

Я від діда утік.

За три копи куплена.

Гуси, гуси, гусенята! Візьміть мене на крилята.

 

3 конкурс -  художників.

Намалювати із закритими очима Буратіно. Спочатку ніс, ноги, руки, голову і туло вище.

 

4 конкурс на краще знання літератури.

 

1.Який авторський псевдонім мала мама Лесі Українки?

2.Хто написав трилогію про Карлсона?

3.Як називається зібрання творів Т.Шевченка?

 

1.Автор фантастичних пригод Незнайка і його друзів.

2.Кого з українських поетів називають Каменярем?

3.Хто написав казку «Лікар Айболить?»

 

 

 

5 конкурс. Парад казкових героїв.

 

Сьогодні до нас завітали герої з різних творів, з якими ви давно знайомі.Впізнайте їх і скажіть з яких творів. Зустрічайте їх.

 

6 конкурс. Знавці казок.

1.Троянди, санчата, сніг, олень, дівчинка, хлопчик.

2.Город, баба, дочка, собачка.

 

1.Квітка, фея, дюйм, жаба, жук.

2.Бідний чоловік, пан, дівчина, горобець, кобила.

 

 

7 конкурс. Команда  команді задають запитання.

-Як називався літальний апарат Баби Яги?

-Що загубила після балу попелюшка?

-Якої породи собака у казці Олексія Толстого «Золотий ключик»?

-Кого вигнали Бременські музиканти з хатинки в лісі?

-Яким був колір волосся у Білосніжки?

-Що придбала Муха Цокотуха на знайдену копійку?

-Який предмет допомагав Алладінові долати перешкоди?

-Як називалася яхта капітана Врунгеля?

-Яка тварина допомогла своєму господареві розбагатіти?

-На що перетворилася карета Попелюшки?

 

8 конкурс «Жарт за жартом

 

1.У відомій казці коза принесла козенятам:
а)молоко;

  б)пепсі-колу;

  в)жувальну гумку.

 

2. Мишенят у казці «Колосок» звали:

а)Гуп і Ляп;

б)Стриб і Скок;

в)Круть і Верть.

 

3.Дід загубив:

а)рукавичку;

б)шкарпетку;

в)сорочку.

 

1.До приходу Червоної шапочки в будинок бабусі забрався вовк. Він:

а)ховався у ліжку;

б)грався на комп’ютері;

в)дивився телевізор.

 

2.У казці «Коза – Дереза» Коза говорила дідові неправду:

а)зі скромності;

б)через вередливість;

в)тому, що дотримувалась дієти.

 

3.У казці «Ріпка» останньою на допомогу прийшла:

а)кішка;

б)мишка;

в)собачка.

 .

 9 конкурс. Редактори.

 

Сонечко сідає,

Зійди над горою,

Воду позичає…

Поговорим тихесенько

Розкажи, як за горою

Зоре моя вечірняя,

Як у Дніпра веселочка

В неволі з тобою.

 

Червона калина,

Явір молодіє,

Яром на долину,

Лози зеленіють.

Пишається калинонька,

Тече вода з – під явора,

Пишається над водою,

А кругом їх верболози

 

10.Підведення підсумків.

 


 

КНИГА - ДРУГ ШКОЛЯРА

1.Мотивація уроку

Сьогодні діти, у нас відбудеться перший у вашому житті бібліотечний урок.

Тема цього уроку «Книга – друг школяра». Ви вже з теми уроку зрозуміли, мова йтиме про книги.

Розповідь бібліотекара

Діти, з книгою ви знайомі давно, коли ще не вміли читати, коли розглядали малюнки, слухали цікаві казки, які вам читали ваші батьки.

Тепер ви стали школярами. Діти пам»ятаєте, як першого вересня на св»яті Першого звоника вам вручили першу книгу для навчання – «Буквар». Буквар став для вас вірним і надійним другом. Коли ви вивчите буквар, ви зможете прочитати ще не одну книгу. З них ви дізнаєтесь багато цікавого та нового. У народі є така приказка «Хто багато читає, той багато знає». Це справді так. З книг ви дізнаєтесь, чому йде дощ, чому після зими наступає весна, чому земля кругла та багато чого цікавого.

 Ось  пред вами виставка художніх книг, подивіться уважно, може якась із цих книг вам знайома? ( Діти називають відомі їм книги).

Ось подивіться будьласка цю книжку написав

А  ось зверніть увагу на цю книжку

А ці книжечки ви згодом прочитаєте самі. Вони написані для вас молодших школярів.

3. Вікторина

- А зараз діти ми пограємо в гру «Вгадай з якої казки»

( Бібліотекар демонструє ілюстрації до казок і діти називають відомі їм казки, та які є герої в цій казці)

4. Бесіда «Умій користуватися книгою»

Бібліотекар

 - Ось у мене дві книжки. А погляньте  лише діти, які вони різні на вид.

Одна книжка чиста, а друга – брудна!

Тут аркуші рівненькі, а вцій потріпані, на цій є обкладинка, закладка , а в цій ні!. В чому справа? Чому вони такі різні? ( відповіді дітей)

  • Так, одну книжку читали діти, які розуміли. Що книжку треба берегти, адже її повинні прочитати й інші. А друга книжка потрапила в руки неохайних дітей. І ось бачите яка вона, просто жаль дивитися на неї. Цю книгу треба терміново відправити в книжкову лікарню. Перш ніж брати книгу в руки, читати її, ви повинні знати  правила бережного ставлення до них.

( В цей час стук у двері).

  • Діти, до нас, мабуть, гості. Хто ж там? (до класу входить Айболить)
  • Друзі ви впізнали хто це?
  • З якою справою ти прийшов до нас? У нас хворих немає.

 Айболить

  • Я прийшов діти, щоб нагадати правила користування підручниками й книгами.
  • Я зараз вам їх зачитаю. А ви уважно слухайте та запам»ятовуйте!

( Айболить читає правила поводження з підручником)

Правила користування підручником

1.Носити книги в папці або обгорни папером.

2.Вдома відведи їм відповідне місце на книжковій полиці.

3. Читай книги за чистим столом і з чистими руками.

4. Перевертай сторінки книги за правим верхнім кутом.

5. Щоб не загубити місця в книзі, де ти закінчив читати, вклади закладинку.

6.Прочитані книжки поверни до бібліотеки, їх чикають інші читачі.

7. Не перегинай книгу під час читання.

8. Якщо книга порвалася –

ОБОВ'ЯЗКОВО ЇЇ ПІДКЛЕЙ!!!

Айболить

  • Ну що діти, тепер ви знаєте правила користування підручників, я сподіваюсь.  що ви будете виконувати ці правила.
  • А зараз діти я вам покажу інструменти, які лікують книги:
  • Це ножиці, папір, скотч,лінійка. Клей.
  • Ці інструменти знаходяться в книжковій лікарні.

( в цей момент у айболита звенить мобільний телефон)

  • Ой діти, мене терміново викликають в міську книжкову лікарню, треба моя допомога!
  • Допобачення!

( Айболить виходить з класу)

Бібліотекар

  • Ну що діти ви згодні з нашим гостем,  книги треба берегти? Чи ні?
  • А зараз ми діти підемо в «книжкове містечко», яке має назву – Бібліотека!

(Біля бібліотеки учнів зустрічає Буратіно)

Буратіно

  • Добрий день діти! Я помічник бібліотекара, і я хочу вам допомогти відкрити двері цим «чарівним ключиком»

 ( Буратіно відкриває двері, діти заходять до бібліотеки)

  • Ось діти ми прийшли до «книжкового містечка» - Бібліотека!
  • Подивіться уважно скільки тут книжок, які вони всі різні у кожної книги є свй автор, також є журнали , газети в яких є багато цікавої інформації.
  • Тут знаходяться дитячі книги, які ви згодом будете читати.
  • Також є у бібліотеці вам вже знайома книжкова лікарня.
  • В ній є всі необхідні інструменти про які вам розповідпв Айболить.
  • Діти ну що, вам сподобалося в книжковому містечку?
  • Ми будемо з моїм помічником Буратіно, вас з нетерпінням чекати!.
  • Діти сьогодні до бібліотеки надійшов лист- звернення від книги
  •  Зараз Буратіно зачитає вам його.
  • Я- книга, я- товариш твій

       Ти зберігати мене умій.

 

    Свою погану звичку кинь:

            Гортаєш – пальців ти не слинь.

 

            Листків дарма не загинай,

            Зроби закладки – їх вкладай.

 

            Не будь таким ніколи:

            Обідати сів – прийми зі столу.

        

           Та пам»ятай, не ображай мене ніколи!!!

 

 Бібліотекар

  • Діти, вже час нам прощатися, ми з Буратіном вас будемо чекати!
  • Допобачення!
  • Зараз Буратіно зачитає вам його.
  • Я- книга, я- товариш твій

       Ти зберігати мене умій.

 

    Свою погану звичку кинь:

            Гортаєш – пальців ти не слинь.

 

            Листків дарма не загинай,

            Зроби закладки – їх вкладай.

 

            Не будь таким ніколи:

            Обідати сів – прийми зі столу.

        

           Та пам’ятай, не ображай мене ніколи!!!

 


 

ВЧИМОСЯ ЖИТИ У ПРАВОВІЙ ДЕРЖАВІ

Мета: поглибити знання учнів про особливості права і свободи людини в суспільстві; повторити зміст основних статей Конвенції про права дитини, донести її важливість до людей всього світу , а також навчитися визначати порушення прав через казку. Учити цінувати права людей;прищеплювати розуміння того, що людина живе в багатовимірному світі й повинна вміти користуватися своїми правами.

 Вчитель. Діти, погляньте на цю книжечку, що я тримаю в руках. Хто її впізнає? Так, це Конституція України, в якій записано всі закони, по яких ми живемо сьогодні в нашій країні. Ми сьогодні поговоримо ще про інші важливі документи. Сьогодні ми вам розкажемо про Декларацію прав дитини, яка оголошує про основні права дітей, та Конвенцією прав дитини, яка є міжнародним договором багатьох держав. (Заходить Правознайко)

 

Правознайко. Я - Правознайко. Мені дуже подобається спілкуватися з малятами, розповідати їм усілякі цікаві й корисні історії та давати поради.  

 

Ведуча 1. Пройде не одне тисячоліття, коли людство зрозуміє цю істину, і пройде ще одне тисячоліття, коли людство, нарешті, прийме закони, які оберігатимуть дитину - найбільше наше багатство.

Ведуча 1. В різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Аж у 17-18 ст. на дітей, нарешті, починають звертати увагу - шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, дитячі пісні та музику.

 

Ведуча 2. "А хіба раніше діти не мали одягу, іграшок? - спитаєте ви". Та не мали. Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала - одяг, як у дорослих. У середньовічній Німеччині слово дитина було синонімом слова "дурень". Знаємо, що дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя.

 

Правознайко. Аж у 1924 р. У м. Женеві було прийнято Декларацію прав дитини.

1959 р. Розроблена і втілена вжиття нова Декларація прав дитини. А 1989 р. у Ною-Иорку всі прогресивні країни світу підписалися під Конвенцією прав дитини. В 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції. В 1993 р. В м. Києві створено Всеукраїнський комітет захисту дітей.

Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001 р. прийняла Закон про охорону дитинства.

 

Учень. Декларація - це просто Оголошення всіх прав,

Є права й в дітей, звичайно,

Треба, щоб усяк їх знав.

 

Учениця. Знайте, що усі ви рівні,

Від народження в правах,

І людина - змалку вільна,

Наче в небі синім птах.

 

Учень. Знайте ж, змалечку всіх діток Треба вчить, оберігать,

І ніхто в усьому світі їх не сміє ображать

 

Учень. Треба дітям всього світу

Не сваритись, а дружить

І по правилах хороших.

По закону треба жить

 

Ведуча 1._Отже в Конвенції прав дитини записано. Дитиною вважається кожна людська особа до досягнення нею 18-ти років. Дитина потребує особливої охорони і піклування як до, так і після народження.

 

Ведуча 2. Кожна дитина має невід'ємне право на життя.

 

 Учень. Від дня народження до іменин,

Він твій, цей світ широкий за вікном.

Ти на життя і щастя маєш право

Під золото - блакитним знаменом

Своєї Української держави.

 

Ведуча 1. Кожна дитина має право на ім'я і громадянство з моменту народження.

 

Учень. І дівчатко, і хлоп'ятко Мають право на ім'я.

Ти -Надійка, я - Василь,

А оцей малюк - Максим.

 

Учень. Мають Дмитрик і Оленка

Ще й по батькові ім'я.

«Я - Дмитро Ілліч Орленко!»

-каже впевнено хлоп'я.

 

Учениця. І великі, і малі

Мають власну Батьківщину,

Найріднішу на землі.

Мають право називати

Україну словом мати

Бо вона дітей завжди Оборонить від біди.

 

 

1.      Всі діти мають право на повноцінне і здорове харчування.

2.       

      2.Всі діти мають право на медичне обслуговування.

 

     З.Всі діти мають право на навчання.

 

4.Всі діти мають право на піклування і любов.

 

5.Всі діти мають право на гру.

 

б.Всі діти рівні

 

7.Діти можуть зустрічатись з ким бажають.

 

8.Діти мають право вибирати віросповідання.

 

9.Діти мають право на інформацію.

 

10.Всі діти мають право висловлювати свої думки.

 

11 .Жодна дитина не може бути примушена до праці.

 

12.Жодна дитина не повинна бути скривджена і зневажена.

 

Правознайко. Отже, ми сьогодні дізналися про те, які права має кожна дитина. Існує також міжнародна організація - комісія з прав дитини.

 

 

Вчитель. Якщо порушуються ваші права в сім'ї, в школі, на вулиці, можна звернутися до комісії із захисту прав дитини, в нашому районі.

 

Учні.

Я маю право жити на Землі, Творити, дихати, учитись, Примножувать багатства всі її, Своєю Україною гордитись.

 

Я маю право Україну восхвалять,

Боротися за неї і за честь стоять,

Безкрайнії поля її любити

І щовесни журавликів із вірою зустріти.

 

Я маю право на веселку і весну, На щедру осінь і на тепле літо,

На зиму, так безмежно чарівну,

І на поля зі стиглим житом.

 

На золотаве сонце в небесах,

Що щедро Україну зігріває

На соловейка спів в гаях

І на любов батьків, безмежну і безкраю.

 

 Учень. Хоч ми малі ще школярі

Та в нас закон є і права.

І ми навік запам'ятали.

Із декларації слова:

Всі діти вільні і всі рівні.

І треба дружно всім нам жить

То ж ми ще змалечку вчимося

Всіх поважати і любить.

 

 

 

Вчитель. Я дякую всім, хто прийшов до нас на виховний захід. Дітям бажаю добре запам'ятати права дитини, успіхів у навчанні та щасливо жити в правовій державі.


 

Мандрівка у чарівний світ казок

Мета:  розвивати читацький інтерес до казок; виховувати прагнення до добра і справедливості, любов до краси слова, доброзичливість, доброту, чуйність, почуття гумору, дотепність, створити атмосферу радості, насолоди від творчості

Вступне слово бібліотекаря:
Їх читають залюбки
І дорослі й малюки.
Ви, напевно, здогадались?
Ну, звичайно ж, це...(казки)
В казках наших українських
Безліч різних є пригод,
А складав їх рік за роком
Добрий, мудрий наш...(народ)

-  Діти, народні казки народилися в сиву давнину, їх передавали з вуст в уста від покоління до покоління. Вам розповідала народні казки ваша бабуся, а їй – її бабуся, а та почула їх від своєї бабусі. Саме у казках поєднується реальність і вигадка, життя і чудеса. Вони живуть поряд з нами з дитинства, зачаровують завжди красою рідного слова. Знаю, що ви дуже любите казки.
     Сьогодні ми проведемо літературну гру, яка виявить найкращих знавців українських народних казок. Для цього ви розподілитися на дві команди. Члени команд повинні виконати поставлені перед ними завдання. Відповіді буде оцінювати журі. Журі –це……., які запрошені на нашу гру. У скарбничку кожної команди за правильну відповідь буде опускатися фішка. В якої з команд в результаті виявиться більше фішок – та команда і буде переможцем у грі.

 

I. Конкурс «З якої казки рядки ?»
1.    «Був собі в одного чоловіка собака – дуже старий. Узяв господар та й прогнав його від себе.» («Сірко»)
2.    «Журавель до каші – стукав, стукав дзьобом по тарілці – нічого не виходить.» («Лисичка і Журавель»)
3.    «Що мали казати мишенятка? Нічого. Почали вони тут вилазити з-за столу…» («Колосок»)
4.    «Ні, дідусю, я не пила, я й не їла: тільки бігла через місток т

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Сайти
Сайт Президента України
Сайт Верховної Ради України Офіційний веб-сайт Міністерства освіти і науки Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Портал Педагогічна преса Сайт відділу освіти Липоводоолинської РДА

Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації
Google Meta

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz