Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 21.09.2020, 00:19

Синівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання на 13.03.2020

 

Інформація щодо самостійного опрацювання навчального матеріалу буде постійно доповнюватися

1 Клас

 

Я досліджую світ: підручник с. 38, завд. 1, зош. с. 31

https://www.youtube.com/watch?v=f4TJyJBbwIQ

https://www.youtube.com/watch?v=9t9Dy3P9ISI

 

Українська мова: підручник с. 39, зош. с. 25 – письмо великої букви Ш

https://www.youtube.com/watch?v=w7qazaZqne0

https://www.youtube.com/watch?v=uD4OUiYqbrE

Англійська мова

Тема. Свята. Підтема. З днем народження!

Підручник с. 79, вивчити слова.

 

2 клас

 

ЯДС 2 клас 13.03.2020

Підручник с. 61. Підготувати проєкт «Травневий хрущ: користь чи шкода»

https://www.youtube.com/watch?v=MHUYojlj1vM

http://cytoplazma.ru/komahi/travnevy_hrushy.html (батькам на допомогу)

Математика

Підручник № 783-784 – письмово, для виконання №785 користуйся правилом на с. 127, №786 –усно, № 787 – письмово , №788 –усно, №789-790  (письмово)

Українська мова

Підручник с. 48-49,прочитати оповідання, списати виділені слова, визначити в них корінь. У зош. з друкованою основою с. 27

Англійська мова

Тема. Час для розваг. Підтема. Час історій.

Підручник вправа 1, с.: 95, повторити слова (словник).

 

 

3 Клас

Українська мова

Тема: Спостереження за роллю  прикметників у загадках.

Ст. 153-154, Вправа 374-376 (письмово), 377 (усно). Скласти казку про двох хвальків «Як горобчики позбулися своїх хвостиків», використовуючи прикметники, які характеризують дійових осіб.

 

Математика

Тема: Ділення трицифрового числа на одноцифрове виду 112:7. Задачі з буквеними даними.

Ст. 123-124.  №789,796 (усно) №790-795,797,798(письмово)

 

Літературне читання

Тема: Із Шевченкового слова починається для мене Вітчизна. В.Сухомлинський «Сонце заходить»

Читати с.138-139, скласти вікторину або кросворд «Тара Шевченко: стрінки життя і творчості»

 

4 Клас

Літературне читання

Тема: Павло Тичина. Де не глянь колоски  (уривок із вірша «Де тополя росте»). Хор лісових дзвіночків (напам’ять)

Опрацювати ст. 110-112. Опрацювати статтю. Біографічні дані про Павла Тичину. Виразно читати вірш «Де не глянь колоски». Підготувати виразне читання вірша «Хор лісових дзвіночків» напам’ять.

Підготувати цікаві факти про життя і творчість Павла Тичини (за бажанням)

 

Українська мова

Тема: Час дієслова. Змінювання дієслів за часами.

Параграф 38 с.143-145, опрацювати правила, вміти змінювати дієслова за різними часовими формами. Вправи 282-285.

ДПА

Робота 3, варіант 2 завдання (1,2,9)

 

Математика

Зошит з ДПА. Робота 4, варіант 1

 

Основи здоров’я

Тема: Дорожні знаки.

С.129-134, дати відповіді на запитання, зошит с.50-51

 

5 Клас

Англійська мова

Тема. Місце, в якому я живу. Підтема. Наш районний центр.

 Прочитати текст вправа 3, с.:143. Виконати після текстове завдання. Повторити слова, с.:140, 143. Записати правило у зошити, вивчити.

Питальні займенники

Питальні займенники в англійській мові використовуються для побудови спеціальних запитань. Вони позначають невідомі запитувачу особи або предмети, які повинні бути названі у відповіді на питання.

До питальних займенників належать слова:

who – хто                                

what – що

which – котрий, котра

 

whose – котрого

whoever - хто

whatever – що

whichever – який

Використання питальних займенників

З усіх питальних займенників лише who змінюється за відмінками і в об’єктному відмінку має форму whom, проте її використання не є обов’язковим в розмовній мові:

Who / Whom did you see last night? – Кого ти бачив минулої ночі?

Займенник which, на відміну від what, що, передбачає вибір між обмеженим набором осіб або предметів:

I’m going to buy either black or red blouse. Which one do you like more? – Я збираюся купити або чорну або червону блузку. Яка тобі подобається більше? (вибір обмежений)

I’m going to buy blouse. What blouse do you like? – Я збираюся купити блузку. Яка тобі більше подобається? (вибір необмежений)

Займенники whoever, whichever та whatever в питаннях передають здивування або обурення:

Whoever is this sleeping on my couch? – Хто це спить на моєму дивані?

 

 

Математика

Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Параграф 36.

https://www.youtube.com/watch?v=C5LFNjLt5Z8

https://www.youtube.com/watch?v=GjqpATPDCqA

№ 1042, 1046, 1050

 

Українська література

Тема: С. Васильченко. «В бур'янах». Розповідь про дитинство Т.Шевченка.

Підготувати виразне читання і переказ уривків твору.

Скласти 4-6 тестових  завдань І рівня за текстом.

 

Природознавство

Тема уроку: Різноманітність організмів. Рослини.

Параграф 34

 

Фізична культура

Тема: волейбол споруди та обладнання .

Опрацюй матеріал за цим посиланням -  ранкову гімнастику, гігієнічні процедури. ВИКОНАЙ самостійно: загальні вправи для волейболіста, для м язів спини та шиї.

 

 

6 Клас

Математика

Тема: Ділення раціональних чисел

https://www.youtube.com/watch?v=8Dg-edqdlfU

№ 1299, 1301, 1303, 1306

 

Українська мова

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми.

Параграф 36, виконати вправи 414(усно) 416(письмово)

 

Українська література

Тема: В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Світ природи у творі. Образи Яви та Павлуся. Характеристика улюбленого героя.

Дочитати текст твору. Скласти усну характеристику улюбленого героя.

 

Англійська мова

Тема. Україна. Київ. Краса Києва.

Вивчити слова, с.: 140.

 

Географія

Тема: Багатства вод Світового  океану. Опрацювати §47, запитання 1-8 с.172.

 

Фізична культура

Тема волейбол.правила гри . Опрацюй матеріал за цим посиланням   

Виконай: ранкову гімнастику. Виконай самостійно:вправи для волейболіста.

 

7 Клас

Хімія

Тема: Виконання тренувальних вправ на складання хімічних рівнянь реакцій розкладу і сполучення.

Д/з - №8,9* с. 122

          №7,8* с. 129

підготувати навчальні проекти с. 142

 

Англійська мова

Тема. Велика Британія. Лондон. Підтема. Музеї Лондона.

Опрацювати матеріал уроку, с.: 133-134. Написати повідомлення про парки Лондона.

 

Інформатика

Тема: Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Параграф 3.3 Вправа 4

 

Географія

Тема: Води суходолу Євразії. Річки. Опрацювати §46 с. 202 -204( до озера), закріпити розміщення річок по фізичній карті Євразії.

 

8 Клас

Географія

Тема: Природно - заповідний фонд України. Опрацювати § 48, закріпити визначення заповідних об’єктів ( н-д: заказник, заповідник тощо)  та їх розміщення на карті України.

 

Українська мова

 

Інформатика

Тема: Розв’язування компетентнісних задач.

Повторити тему Алгоритми роботи з об’єктами та величинами.

 

Зарубіжна література

Скласти різнорівневі тести та дати відповіді на них на тему "Відродження".

 

Біологія

Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Лабораторні дослідження: вимірювання порога слухової чутливості.

Д/з – опрацювати §44 с. 193-196; скласти табличку «Будова вуха» (вказати складові вуха людини та їх функції і розміщення)

 

Фізична культура

Тема: волейбол споруди та обладнання .

Опрацюй матеріал за цим посиланням -  ранкову гімнастику, гігієнічні процедури. ВИКОНАЙ самостійно: загальні вправи для волейболіста, для м язів спини та шиї.

 

9 Клас

Географія

Тема: Транспорт як вид економічної діяльності. Опрацювати  , оформити ( довільно) таблицю в зошиті «Характеристика  видів транспорту»; закріпити виділені терміни.

 

Історія України

Тема: Російська революція 1905-1907 рр. на території України.

Параграф 39. Виконати завдання на ст. 286

 

Геометрія

Тема уроку: Переміщення (рух) та його властивості.

Пункт №17 № 17.1, 17.2, 17.10

 

Фізика

Тема уроку: Розв’язування задач.

Параграф 35 Задача 3, Вправа 34 (4)

 

Біологія

Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

Д/з – опрацювати §46, завд. 1-15 с. 251; скласти таблицю «Геохронологія Землі та основні етапи розвитку життя»

 

Фізична культура

Тема: волейбол ігрові. Опрацювати матеріал за цим посиланням

Виконай: : ранкову гімнастику. Виконай самостійно:вправи для волейболіста.

 

10 Клас

Геометрія

Тема уроку: узагальнення і систематизація знань з теми: Координати і вектори.

Пункт 38-42 № 42.23, 42.24

 

Фізика

Тема уроку: Кількість теплоти в термодинаміці. Параграф 36. Пункт 2,3. Пункт 4 № 2, вправа 36 № 4

Географія

Тема: Країни Америки. США. Опрацювати §35, характеризувати природні умови країни, виписати в зошит «Особливості економіки США».

 

Фізична культура

Тема: волейбол ігрові. Опрацювати матеріал за цим посиланням

Виконай: : ранкову гімнастику. Виконай самостійно:вправи для волейболіста.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Сайти
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти Портал Педагогічна преса Сайт відділу освіти Липоводоолинської РДА

Портал районних рад України - RAYRADA.ORG.UA
Портал веб-сайтів сільських рад України - RADA.ORG.UA
Портал Районних Державних Адміністрацій України - RDA.ORG.UA
Веб-сайти: сіл, селищ, міст України - RAYON.ORG.UA

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz